måndag 15 februari 2010

The world is full of possibilities!/ Världen är full av möjligheter!/Die Welt ist voller Möglichkeiten!

Åhhh håååå hå...

Har varit ute och svävat på etervågorna. Kollade bl a Ebay, USA. Farligt, farligt, och härligt, härligt...
Hittade två jättefina skylthuvuden som jag också köpte. Känner en stor lycka över dem! Bilder kommer jag att lägga ut så småningom. Egentligen är det mesta ganska lätt, nu för tiden. Vad man än söker har man en stor chans att hitta det. Vad härligt att leva, just nu, och ha tillgång till alla möjligheter!

Ohhh may, ohhh may! Have been out swaying on the eatherwaves. Among other things I checked the Ebay, USA. It´s really dangerouse!! And wunderful.....
Found two goodlooking mannequin heads, and bought them. How very happy I am! I will show you pictures of them later. How easy everything have turned out. Whatever you are looking for, the chance of finding it on the internet, is enormous. I am glad to be alive and to be here to enjoy all the possibilities!

Oh je, Oh je! Ich bin auf die Internetwellen gewesen und habe mich schaukeln lassen. Die Ebay habe ich zum Beispiel worbeigeschwommen. Es ist wirklich Gefährlich! Und gleichzeitig Wunderbar...
Selbsverständlich habe ich da so manches gefunden. Zwei schöne Schufensterköpfe habe ich sofort gekauft. Ich bin Superglücklich darüber! Ich werde später Photos zeigen. Wie einfach alles Heutzutage ist. Egal was du suchst, die Möglichkeit gerade dieses zu finden ist enorm. Ich bin froh das ich heute lebe und die Möglichkeit habe all dieses mitzuerleben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar